Návštěva Písku přes Ennstálské alpy:-)

Kompletní fotogalerii najdete v sekci fotogalerie/Návštěva Písku přes... (do nového okna).

Termín: 2. - 3. 6. 2006
Spolubojovníci (po autech): Irča, Vlado, Jóóža, Bubák; Straky, Milda, Libor, Jirka; Hanz, Lucída, Skřítek, já

Tak opět nadešel víkend a před námi je další plánovaná akce. Tentokrát do Ennstálských Alp.
Již pár dní dopředu sleduji počasí a nevypadá vůůbec dobře. Těsně před odjezdem ještě probíhá mejlová komunikace kde naznačuju že nemá bejt hezky, ale nakonec se stejně jede...
Odjezd naší posádky je plánován o něco později než ostatní, ale nakonec vyjíždíme skoro společně. Druhá dvě auta se stavují před hranicema na jídlo a nás navigují, ať za nimi přijedeme. Hospodu úspěšně míjíme a sraz je tedy až u známé benzínky...
Již cestou po Rakousku pěkně prší. No prší, leje:-(
Kolem 4-té ráno dojíždíme na parkoviště odkud máme ráno (spíš za pár hodin) vyrazit. Venku leje tak, že se nám nechce ani do kufru pro spacák, natož spát venku... Nakonec přeci jen jdu a jeden z kufru tahám. Spíme po čtyřech v autech. Jen Libor s Jirkou stavějí stan. Spaní nic moc, ale lepší než moknout...
Ráno kolem 7mý jsme vzhůru a zvažujeme co dál. Leje snad ještě víc než včera:-(
Odrosujeme:-) auta a popojíždíme k blízkému nádraží. Tady se opět dlouze rozmýšlíme...
Nakonec to otáčíme a jedeme dom...:-(
V jedné autobusové zastávce ještě snídaňo-obědujeme a frčíme zpátky do Čech.
Před hranicema stavíme a domlouváme co dál. Padají návrhy na Lipno a táák...
Přejíždíme hranice a stavíme u jedné hospody na jídlo - je zavřeno pááč tu mají svatbu. Takže se popojíždí jinam... A v dalších chvílích se děly věci, který radši nebudu popisovat pááč je každej viděl jináč. Prostě spousta nedorozumění, nepochopení a špatně volených slov způsobila oddělení našeho auta od ostatních dvou. Prostě my jsme jeli na Prahu a ostatní pokračovali směrem na Lipno...
Při naší zpáteční cestě jsme se ještě stavili v Písku, kde čirou náhodou probíhalo republikové mistrovství v "roztleskávačkách". Takže jsme pokoukali, dali si výbornou zmrsku a táák.
Hanz, jako znalec Písku, nás vzal na prohlídku města. Město je to fakt krásný.
A aby mi to nebylo líto, tak sem si i zaboulderoval na místní zídce:-) Je fakt, že kolemjdoucí lehce netušili:-))))
Při romantické procházce městem ještě Hanz zavzpomínal na lásky dávno minulé:-), vzal nás na most a jeli sme dom...
Na neděli jsme si dali sraz v Podolí a šli jsme se ještě vykoupat...

Takže takto skončil náš vejlet do (původně) Ennstálských Alp, později do Písku...:-)

Ale do Ennstálek se ještě letos vrátíme. Snad dopadneme lépe. I když na cestě do Prahy je určitě ještě spousta krásnejch měst...:-)))