Podzimní Krkonoše

Kompletní fotogalerii najdete v sekci fotogalerie/Podzimní Krkonoše... (do nového okna).

Termín: 27. - 30.10. 2005
Spolubojovníci: no, byla nás spousta:-)

Krkonoše, Krkonoše. Kolikrát jsem tu již byl. Ale když tak přemýšlím, tak snad ani jednou na podzim...

Den první (čtvrtek 27.10. 2005)
Praha - Pec pod Sněžkou

Využíváme pátečního svátku a vyrážíme už ve ČT navečír.
Do Pece jedeme individuálně autmo. Přifařil jsem se k Hanzovi a Lucídě.
Jako náš base camp byla vybrána "Chata pod Studničnou". Zde se také všichni navečír scházíme. Je to zajímavý, ale je nás pořád víc a situace dává tušit že bude ještě hůř:-).
Každopádně sme večír poklábosili a šli spát.

Den druhý (pátek 28.10. 2005)
chata pod Studničnou - Sněžka - Růžohorky - chata pod Studničnou

Ráno se po vydatné snídani scházíme venku a je vidět, že bude krásně. Obřím dolem stoupáme až na polskou chatu kde jsme kolem 11:30. Po krátké pauze na čůrání:) vyrážíme na Sněžku.
Tam jsme kolem 12:15. Samozřejmě nesmí chybět svačinka a vrcholové foto. Někteří z nás mají speciální přání - detailní foto "ON na Sněžce". No tak budiž:-).
Ze Sněžky naše dalšejší kroky vedly na Růžohorky, kde stavíme - poprvé a ne na dlouho. Zastávka Růžohorky - podruhé je již na delší dobu a to ze zjevných důvodů:-) Někteří dávají pivko a něco k snědku, jiní takticky likvidují své zásoby aby byli lehčí, rychlejší a tedy všude dříve:-)
Rád bych se zde pozastavil, protože to nebylo jen tak nějaké občerstvování... Po čase odpočinku jsem vzal foťák a vyfotil. Tento snímek byl Zuzkou zaslán do soutěže a ejhle, vynesl nám 1.místo a týdenní zájezd do Rakouska na lyže:-) Takže fotko díky:-)
Zvedáme kotvy a pomalu se vracíme na základnu. Zde jsme kolem 17:30.
V 18 dáváme dobrou véču a klábosíme... Někdy přes den si Péťa vymyslel, že dá noční výstup na Růžohorky. Chvíli po večeři se zvedá a odchází. Samozřejmě ho nikdo nenásleduje a to i přes to, že to slibovali. Všichni prostě sedí a popíjí dál... To bych nebyl já, aby...:-) Ve 20:55 sedáme s Péťou na lavičku na Růžohorkách. V místní restauraci dáváme něco malého na posilněnou a Péťa telefonicky prudí Vlada. Ten však již lišácky vzal Hanze a mažou za náma:-) Dorazili a společně jdeme z5 do občerstvovačky kde kluci dávají utopence. Cesta zpátky byla v poho a všichni jsme se v pořádku dostali do postele:-)

Den třetí (sobota 29.10. 2005)
chata pod Studničnou - Luční - Výrovka - chata pod Studničnou

Jako správní turisti hned s prvním rozbřeskem vyrážíme (tzn. někdy na pohodu kolem 9-té:-)). Čeká nás opět výstup Obřím dolem. U polské chaty se dáváme doleva směrem na Luční chatu. Je pořád nádherně ale oproti včerejšku znatelně víc funí. Na Luční jsme v 11, takže sedáme na malou sváču/oběd.
Kolem 12té zvedáme kotvy a odcházíme na Výrovku. Cestou se kocháme výhledama.
Po chvilce jsme na Výrovce kde dáváme oběd/sváču. Odtud jdeme ke kiosku na rozcestí a pak přes Richterovy Boudy do Pece a k naší chatě.
Opět nás večír čeká odměna v podobě dobré večeře a spánku:-)

Den čtvrtý (neděle 17.7. 2005)
Temný Důl - Černá Hora - Praha

Po snídani balíme a odjíždíme. Stavíme na parkovišti v Temném Dole odkud vyrážíme docela strmě směrem na Černou Horu. Po vydatném stoupáku se scházíme a společně navštěvujeme "přírodní farmu" kde mažou němcům za těžký peníz chleba s tvarohem... Prý vše co zde nabízí je z vlastních zdrojů! No, zdržím se komentáře a to jak věrohodnosti původu surovin tak i cen:)
Jediný co tu bylo pěkný bylo sledovat místního voříška jak žene neuvěřitelnou rychlostí pryč ze svýho teritoria asi 3x většího psa:-)
Z farmy jdeme na Černou Horu. Cestou zacházíme na naučnou stezku na řašeliniště. Zde je potápějící se posed.
Na Černé Hoře. jsme v 13:45.
Dále již jen následoval sestup zpět k autům. Samozřejmě nesměla chybět malá pauza:)
Na parkovišti v Temném Dole nastupujem do aut a všici krom nás odjíždějí. My se ještě (pro velký úspěch) vracíme na "podStudničnou chatu" pááč si tam Lucída zapomněla boty:-)
Cestu do Prahy jsme zvládli i když jsme se nechali zviklat směrovkama a jeli přes Železnej Brod...:-)